Biesbos voorjaars tocht

Datum en informatie volgen later!

Starttijden

25km van 08:30 tot 10:00 uur
15km van 09:00 tot 11:00 uur
10km van 09:30 tot 12:00 uur
  5km van 09:30 tot 12:00 uur

Startlocatie

De start en finish vindt plaats vanuit het clubgebouw van “Drechtstad Muziekvereniging”.

Adres:
Schenkeldijk Beneden 8C
3328 LA Dordrecht

De finish sluit om 17:00 uur.

Parkeren

Bij de startlocatie is een groot parkeerterrein aanwezig waar u gratis uw auto kunt parkeren.

Bereikbaarheid

De startlocatie is met de bus bereikbaar, kijk voor aansluitingen op: OV9292

Route

De verschillende routes zijn uitgezet over grotendeels verharde wegen. Echter er zijn ook onverharde stukken bij die gaan over gras-, bos-, gravel-paden of Tiendwegen. We proberen hierin altijd een goede balans te maken, dit kan per jaargang verschillen omdat we rouleren met onze routes.

Honden

Aangezien de routes door de Biesbos lopen is het helaas niet mogelijk huw hand mee te nemen. Dit is namelijk niet toegestaan op de meeste locatie in de Biesbos.

Toegankelijkheid

Helaas zijn de routes niet geschikt voor rolstoelen. Een kinderwagen is wel mogelijk.

Contact informatie